Vill du engagera dig i Naturskyddsföreningen?

Naturskyddsföreningen har haft en uppskattad Natursnoksverksamhet för de yngsta. Ledarna för verksamheten känner att det är dags att gå vidare med andra saker, därför behöver vi en eller flera nya ledare. Som ledare anordnar man Natursnoksträffar för barn mellan 3 och 10 år med minst en medföljande förälder som är medlem i föreningen, det enda du som ledare behöver är en lust att upptäcka naturen tillsammans med barn. Låter det som något för dig? Hör av dig till oss, de gamla ledarna hjälper er starta upp och lämnar över sitt material till dig. Det kommer finnas möjlighet att få gå natursnoksledarutbildning kostnadsfritt om man vill, du kan läsa mer här: Natursnokarna | Startsida | Naturskyddsföreningen (naturskyddsforeningen.se)

Vi behöver fler engagerade människor även till våra andra verksamheter som klädbytardagar, miljövänliga veckan, slåtter eller ordna utflykter, hör av dig om du är intresserad eller vill ställa frågor.

Kontakta oss på: varberg@naturskyddsforeningen.se